“Startups mostly don’t compete against each other, they compete against no one giving a shit.”

Justin Kan, Y Combinator

 

ה app store של אפל מכילה מעל למליון וחצי אפליקציות. אמזון משווקת מעל ל 200 מליון מוצרים. 

כצרכנים, יש לנו יותר מדי אפשרויות ומעט מידי זמן,  אז איך אתם בתור סטארטאפ עם משאבים מוגבלים, יכולים לבלוט מעבר למסך הרעש המטורף הזה?

 

התשובה? ניחשתם נכון ( או לא) - מיתוג.

 

בזמו השקת ה ipod (למי שזוכר) היו בשוק כבר כמה וכמה נגני mp3 זולים. אם באותה תקופה , הצרכנים היו מקבלים החלטה רציונלית המבוססת אך ורק על מחיר וטכנולוגיה, סביר להניח שה ipod  לא היה מצליח כפי שאכן קרה.

אבל האמת היא שאפל לא מכרה נגן mp3. הם מכרו עיצוב ייחודי ומגניב ו1000 שירים בכיס של הצרכן.

 

מצד שני יש לנו את לנד רובר. שלרוב נתקלת בתלונות של אמינות נמוכה( כאן וכאן ), אלמנט בסיסי ברכב. אז איך למרות הכל, ועם כל האפשרויות המדהימות לרכבים זולים, אנשים רבים עדיין מוכנים להשקיע הון רב בשביל להיות הבעלים הגאה של לנד רובר? התשובה פשוטה - לנד רובר לא מוכרת suv, הם מוכרים את העיצוב, האגדה והסיפור שאנשים מספרים לעצמם ולאחרים על מי הם ומה הם מייצגים.    

 

לסיכום, צרו מותג חזק ושלבו אותו עם חוויית משתמש מהחלל, ותנו ללקוחות / משתמשים שלכם סיפור לספר. נסו להיכנס לנעליים של המשתמשים שלכם ולחשוב איך הייתם רוצים שהם ירגישו כאשר הם משתמשים במוצר שלכם. 

  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon

© 2020  BrandnationIL