חבל לבאס, אבל האמת שרוב הסטארטפים נכשלים, וברובם.

אבל כידוע, אלו לא באמת חדשות, כי בתור יזם/ית ידעת את הנתון הזה הרבה לפני שאמרת: ״יאללה בוא נלך על זה!״. וכנראה שגם קראת איזה 5 או 10 מאמרים על למה הם נכשלים ( סיבות נפוצות כגון הקדימו את השוק, משקיעים לא התעניינו, מוצר לא בשל וכו׳ וכו׳).

הדבר המעניין בכל הסיפור הוא שלרוב בתור יזמים לא תשימו לב לסיבה הבסיסית ביותר אשר לרוב היא גם הליבה של הסיבות לכשלון שצוינו לעיל, והיא שהלקוחות/משתמשים/משקיעים שלכם פשוט לא התעניינו מספיק, או במילים אחרות: הם לא הושפעו ריגשית מספיק חזק בשביל להגיד לכם i do.

לרוב, הסטארטפים שנכשלו, נכשלו בלעניין בני אדם, בין אם אלו משקיעים, לקוחות או משתמשים, ולגרום להם לחיבור למוצר / שירות שלהם באותה מידה כמו שהם בתור יזמים מרגישים כלפיו.

זה באמת אבל באמת כזה פשוט.. 

אז איך אתם יכולים לגרום לאנשים להתחבר ולשים אליכם לב? אל תגרמו להם רק להתלהב, תגרמו להם להתאהב.

השתמשו ב brand שלכם על מנת לייצר חיבור ריגשי. תבינו מי הוא באמת קהל היעד שלכם בנקודה זו בזמן, ולמה המוצר / שירות שלכם זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות להם. לאחר מכן עיטפו את המותג שלכם ואת שאלת ה״למה״ בחווית משתמש שאי אפשר לעמוד בפניה.

קחו את הכללים האלו, ותתחילו לבנות צבא של ״מאמינים ומפיצי בשורה״ , על מנת שהסטארטפ שלכם לא יכנס לסטטיסטיקה העגומה בבית הקברות לסטארטפים שנכשלו.

וכן, אחנו ב xdigital יודעים איך לעשות את זה... :-)

  • White Facebook Icon
  • White LinkedIn Icon

© 2020  BrandnationIL